کابینت ام دی اف

عوامل موثر در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه

قیمت کابینت ‌ام دی اف

به طور کلی می‌توان گفت که این کابینت‌ها هزینه و قیمت بسیار پایین‌ترین نسبت به دیگر کابینت‌ها دارند. به توجه به این که کابینت‌های ‌ام دی اف دارای روکش‌ها و طراحی‌های متفاوتی هستند، قیمت آن‌ها نیز تا حدی با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال کابینت‌های براق و مات قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند؛ زیرا متریال به کار رفته در هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به شرایط اقتصادی خود و نوع سلیقه‌ای که دارید، بهترین نوع کابینت ام دی اف را برای خود انتخاب کنید.

قیمت کابینت ام دی اف در آیلکس چوب به عوامل مختلفی مانند نوع ام دی اف، طرح و مدل کابینت، یراق آلات، ابعاد و مساحت کابینت و … بستگی دارد. به طور کلی قیمت کابینت ام دی اف در آیلکس چوب از متری ۱.۵ میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ۵ میلیون تومان یا بیشتر نیز می‌رسد.

635343

عوامل موثر بر قیمت کابینت ام دی اف در آیلکس چوب:

  • نوع ام دی اف: ام دی اف در انواع مختلفی مانند ام دی اف خام، ام دی اف روکش دار، ام دی اف هایگلاس، ام دی اف ممبران و … تولید می‌شود. قیمت هر نوع ام دی اف با توجه به نوع روکش، کیفیت و برند آن متفاوت است.
  • طرح و مدل کابینت: کابینت ام دی اف در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و … تولید می‌شود. قیمت هر طرح و مدل کابینت با توجه به پیچیدگی طرح، تعداد المان‌ها و … متفاوت است.
  • یراق آلات: یراق آلات کابینت مانند لولا، ریل، دستگیره و … در کیفیت و کارایی کابینت نقش مهمی دارند. قیمت یراق آلات با توجه به برند و کیفیت آنها متفاوت است.
  • ابعاد و مساحت کابینت: قیمت کابینت ام دی اف با توجه به ابعاد و مساحت آن محاسبه می‌شود. هرچه ابعاد و مساحت کابینت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ممبران

برای اطلاع دقیق از قیمت کابینت ام دی اف در آیلکس چوب می‌توانید به روش‌های زیر اقدام کنید:

  • تماس با آیلکس چوب: می‌توانید با شماره تلفن‌های آیلکس چوب تماس گرفته و از قیمت کابینت ام دی اف مطلع شوید.
  • مراجعه حضوری به آیلکس چوب: می‌توانید به صورت حضوری به دفتر آیلکس چوب مراجعه کرده و از قیمت کابینت ام دی اف مطلع شوید.

آدرس دفتر مرکزی :  خیابان پیروزی روبروی بلوار ابوذر پ۷

ما در آیلکس چوب شرایط  اقساط را بری شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم تا در این شرایط سخت بتونیم باری از دوش شما عزیزان برداریم .

ویدئو زیر را ببینید و از شرایط فروش اقساطی کابینت در آیلکس چوب بیشتر بدانید.

در اینجا چند نمونه از قیمت کابینت ام دی اف در آیلکس چوب آورده شده است:

  • کابینت ام دی اف خام: متری ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان
  • کابینت ام دی اف روکش دار: متری ۲ تا ۳ میلیون تومان
  • کابینت ام دی اف هایگلاس: متری ۳ تا ۴ میلیون تومان
  • کابینت ام دی اف ممبران: متری ۴ تا ۵ میلیون تومان

لازم به ذکر است که قیمت‌های ذکر شده حدودی هستند و ممکن است با توجه به عوامل مختلف تغییر کنند.

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف طرح چوب

کابینت ام دی اف چیست ؟

کابینت ام دی اف ! mdf می‌دانیم نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی است که در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت و کمد و… به کار می‌رود. اما سوال بسیاری از افراد این است که ام دی اف چیست و چرا به آن mdf گفته می‌شود؟ در این مطلب از آیلکس چوب  به طور کامل به این سوالات پاسخ داده و کاربرد ام دی اف و مزایا و معایب آن را به طور کامل شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

چرا کابینت ام‌دی‌اف محبوب است ؟ کابینت ام دی اف به دلیل کاربرد زیاد  و قیمت مناسب و تنوع بالا بسیار  محبوتر نسبت به جنس‌های دیگر کابینت است.ما راهکاری را برای صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی سفارش و خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه از طریق سایت “آی‌لکس” را فراهم کرده‌ایم. “آی لکس چوب” واحد نمونه ساخت کابینت ام دی اف که با طراحی و تولید جدیدترین مدل‌های کابینت بصورت سفارشی با امکان تحویل فوری، آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می‌باشد.

 

بهتر است قبل از صحبت درباره کابینت mdf با کلمه mdf آشنا شویم. MDF به معنی تخته فیبر با چگالی تراکم متوسط است. تخته‌های فیبری در تراکم‌های مختلف از فیبر و الیاف چوب تشکیل می‌شوند که از تکه‌های ریز چوب سخت یا نرم در آنها استفاده می‌شود. این الیاف چوب با کمی رزین و موم مخلوط شده و بعد از کمی حرارت با فشار به هم پرس می‌شوند و محصول یا فراورده نهایی همان تخته‌های فیبری مانند ام دی اف است.

از آنجا که ام دی اف از ذرات بسیار ریزی ساخته شده، سطح آن کاملاً صاف و یکدست می‌باشد. همین موضوع سبب شده تا رنگ آمیزی ام دی اف بسیار تمیز درآید که در مقایسه با دشواری رنگ آمیزی چوب که دارای سطح غیر صیقلی است مزیت خوبی محسوب می‌شود.

 

کابینت ام دی اف براق

کابینت ام دی اف براق

کابینت‌های ‌ام دی اف براق در ۲ دسته قرار می‌گیرند. دسته‌ی اول کابینت‌ها، کابینت‌های ‌ام دی اف معمولی هستند که کمی از دیگر کابینت‌های‌ ام دی اف براق‌تر می‌باشند اما درخشش خاصی ندارند. در واقع میزان براق بودن این کابینت‌ها متوسط و ملایم است. اما در دسته‌ی دوم کابینت‌ها هایگلاس (High Gloss) قرار می‌گیرند که درخشش بسیار زیادی دارند و جزو براق‌ترین نوع کابینت‌ها به حساب می‌آیند.

کابینت هایگلاس جزو زیباترین و جذاب‌ترین نوع کابینت‌ها به حساب می‌آید که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بیشتر افراد موقع بازسازی و طراحی، کابینت‌های هایگلاس که به آن ها ام دی اف براق نیز گفته می‌شود را انتخاب می‌کنند. در واقع نام هایگلاس که به این کابینت‌ها داده شده است بی‌مورد و بی‌دلیل نمی‌باشد. بلکه این نام به دلیل این موضوع روی این کابینت‌ها گذاشته شده است که ورق هایگلاس یک نوع ورق ‌ام دی اف است که براق می‌باشد.

از این نوع کابینت‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک استفاده می‌شود و جزو کابینت‌های مدرن به حساب می‌آید. اگر به داشتن آشپزخانه‌ای مدرن و رمانتیک علاقه دارید، کابینت براق هایگلاس را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید. این کابینت‌ها آشپزخانه‌ی شما را تمیزتر نشان می‌دهند و تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان می‌باشد. برای رنگ این کابینت‌ها بیشتر از رنگ سفید و یا سفید استخوانی استفاده می‌شود که این انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای می‌باشد.

کابینت ام دی اف مات

کابینت ام دی اف مات

کابینت‌های مات جزو دسته‌ای از کابینت های‌ام دی اف می‌باشند که روی آن‌ها از روکش مات استفاده می‌شود. این کابینت‌ها بسیار شیک هستند و برای آشپزخانه‌هایی استفاده می‌شوند که فضای کمی دارند. کابینت ام دی اف مات می‌تواند فضای آشپزخانه‌ی شما را روشن‌تر کند و به آن فضای آرام و آرامش دهنده‌ای دهد. البته در بسیاری از آشپزخانه‌هایی که متراژ بالایی نیز دارند، از کابینت ام دی اف مات استفاده می‌شود.

شما بر اساس سلیقه‌ای که دارید می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای کابینت ام دی اف مات خود انتخاب کنید که این انتخاب کاملا شخصی است. معمولا از کابینت‌های ‌ام دی اف مات برای فضاهای کلاسیک و حتی مدرن استفاده می‌شود. اگر شما به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه دارید، بهتر است که رنگ این کابینت را کمی سنگین انتخاب کنید و اگر فضای آشپزخانه‌ی شما مدرن است، بهتر است از رنگ‌های روشن تابستانی استفاده کنید.

کابینت ام دی اف طرح چوب

کابینت ام دی اف طرح چوب

کابینت ام دی اف طرح چوب

این نوع کابینت‌ها مورد پسند کسانی است که علاقه‌ی زیادی به طبیعت دارند و طرح کابینت ام دی اف خود را چوبی انتخاب می‌کنند. در واقع کابینت‌ ام دی اف طرح چوبی نیز در دسته‌ی کابینت‌های مدرن قرار می‌گیرد و نمای بسیار شیک و زیبایی دارد. معمولا در طراحی کابینت‌های‌ ام دی اف طرح چوب، از کابینت ام دی اف هایگلاس نیز استفاده می‌شود و برجستگی‌های کابینت را با استفاده از چوب نشان می‌دهند. از این طرح کابینت برای آشپزخانه‌هایی که فضای کوچکی دارند نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

 

کابینت ام دی اف کرم طلایی

کابینت mdf

کابینت ام دی اف کرم طلایی

خانم‌های خانه دار زمان بسیار زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنند و بهتر است در رنگ کابینت‌ها دقت کافی داشته باشید که خانم‌ها از بودن در این فضا لذت ببرند. رنگ کرم در بسیاری از کابینت‌های مختلف استفاده می‌شود و رنگی است که برای استفاده در هر نوع آشپزخانه و هر نوع سبکی، بسیار مناسب می‌باشد. این رنگ نشانه‌ی تمیزی می‌باشد و باعث ایجاد روشنایی و درخشندگی در آشپزخانه می‌شود. رنگ کرم کمی سرد می‌باشد و اگر آن را با رنگ طلایی که رنگ گرمی است تلفیق کنیم، می‌توانیم یک رنگ فوق العاده به دست آوریم که رنگ فضای آشپزخانه را زیبا کند. تلفیق رنگ گرم و سرد باعث می‌شود که شما هیچ وقت از رنگ آشپزخانه‌ی خود زده نشوید.

کابینت ‌ام دی اف قهوه‌ای

کابینت ‌ام دی اف قهوه‌ای

 

کابینت ‌ام دی اف قهوه‌ای

به طور کلی رنگ‌های سنگین مانند رنگ قهوه‌ای، در دکوراسیون کلاسیک خانه و آشپزخانه استفاده می‌شود. این رنگ مخصوص فضاهای بزرگ است و مخصوص کسانی می‌باشد که به فضاهای تیره و کلاسیک علاقه‌مند می‌باشند. اگر از این رنگ برای کابینت ام دی اف آشپزخانه‌ی خود استفاده کنید، فضای آشپزخانه‌ی شما پرابهت و زیبا خواهد شد. از این کابینت‌ها برای آشپزخانه‌هایی که متراژ پایینی دارند و نورگیری آن‌ها کم است، به هیچ عنوان استفاده نکنید؛ زیرا این رنگ فضا را کمی شلوغ و تاریک نشان می‌دهد.

کابینت ام دی اف براق سفید قهوه‌ای

از این تلفیق رنگی از گذشته تا به امروز بسیار استفاده شده است و نمای آن روی کابینت ام دی اف خیلی شیک و زیبا می‌شود. در واقع سفید یک رنگ خنثی می‌باشد و قهوه‌ای جزو رنگ‌های گرم است. تلفیق این دو رنگ فضای آشپزخانه را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. از این تلفیق رنگی می‌توانید برای تمامی آشپزخانه‌ها استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. معمولا رنگ پایه در این رنگ از کابینت‌های‌ ام دی اف، سفید می‌باشد و برای تعداد کمتری از کابینت‌ها و طرح‌های کابینت، از رنگ قهوه‌ای استفاده می‌شود.

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه‌ای

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه‌ای

برای بیشتر کابینت‌های ‌ام دی اف از کابینت‌های کرم قهوه‌ای استفاده می‌شود. این کابینت‌ها در دو نوع براق و مات طراحی و ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای سلیقه‌ی خاصی مناسب می‌باشند. البته برای این رنگ بیشتر از کابینت‌های براق استفاده می‌شود؛ زیرا جلوه‌ی بسیار زیباتری به کابینت می‌دهد. رنگ کرم و رنگ قهوه‌ای هر دو رنگ‌های کرمی هستند و می‌توانند فضای آشپزخانه‌ی شما را به یک فضای گرم و دلنشین تبدیل کنند.

کابینت ام دی اف طرح چوب روشن

کابینت‌های ‌ام دی اف چوب روشن برای آشپزخانه‌هایی به کار برده می‌شود که افراد خانه می‌خواهند در کنار فضای چوبی و زیبایی که در آشپزخانه به وجود می‌آید، فضای محیط روشن‌تر و دلبازتر شود. سبک طراحی این کابینت‌ها معمولا مدرن می‌باشد و امروزه طراحان دکوراسیون استفاده‌ی بسیاری از کابینت ام دی اف طرح چوب روشن می‌کنند. معمولا از کابینت ام دی اف براق نیز در تلفیق با طرح چوب روشن استفاده می‌شود.

خرید کابینت ام دی اف

جهت مشاوره برای طراحی کابینت با هر رنگ و سلیقه نیز می‌توانید به صورت تلفنی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید. آی‌لکس چوب از لحظه خرید تا نصب کابینت آشپزخانه با امکان ویژه تحویل فوری باعث جلب رضایت و افزایش روز افزون مشتریان خود شده است. به شما پیشنهاد میشود قبل از خرید کابینت نکات مهم خرید کابینت را مطالعه بفرمایید.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف طرح چوب و سفید

جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف

اول از همه باید بدانید هیچوقت نمی‌توان به قطعیت گفت که فلان رنگ بهترین رنگ برای این مدل آشپزخانه است. در واقع با توجه به معیارهای کوچک یا بزرگ بودن آشپزخانه شما، همخوانی رنگ کابینت با دکوراسیون آشپزخانه و منزل شما، رنگ‌هایی به شما پیشنهاد می‌ شود. در نهایت با انتخاب شما مشتریان عزیز می‌توان بهترین رنگ برای آشپزخانه شما را در نظر گرفت.

با این وجود برای اینکه بتوانید هنگام انتخاب یک رنگ مناسب برای کابینت ام دی اف مزایا و معایبش را هم بدانید، ما برای شما یکسری از رنگ‌ها و همچنین نکاتی که بهتر است راجع به آن بدانید را معرفی می‌کنیم:

 

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید

کابینت ام دی اف سفید

رنگ سفید معمولاً طرفدار زیادی دارد و به عنوان یک رنگ غالب در ترکیب با سایر رنگ‌های کابینت، در اکثر آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین مزیتی که دارد درخشندگی و روشن بودن آن است که با اکثر دکوراسیون‌ها ست می‌شود و فضا را دلباز جلوه می‌دهد. اما این را هم باید بدانید که رنگ سفید نسبت به سایر رنگ‌ها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد و زود به زود می بایست آن را تمیز نمایید.

اگر تمیزکاری دائمی برای شما سخت و دشوار است می‌توانید از رنگ سفید در کابینت خود استفاده نکنید و یا بخشی از رنگ آن را سفید در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت انتخاب بسیار جذاب و محبوبی است.

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای سفید

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای و سفید پیروزی تهران

کرم و کرم قهوه ای ترکیب با سفید

یکی از ترکیب‌هایی که می‌توانید برای کابینت خود انتخاب کنید، ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم است که از دسته‌ی ترکیبات محبوب و پرطرفدار می‌باشد. رنگ کرم از نظر روانشناسی از طیف رنگ‌های خنثی به حساب می‌آید. این رنگ با رنگ قهوه‌ای که از جمله طیف‌های رنگی گرم به شمار می‌آید، دارای هماهنگی و همخوانی می‌باشد. ترکیب این دو طیف رنگ باعث می‌گردد تا حس گرما، شادی و نشاط و در عین حال آرامش، انتقال داده شود.

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

رنگ طلایی می‌تواند در دل رنگ سفید، حسی از لوکس بودن را منتقل کند. اما باید توجه کرد که استفاده از رنگ طلایی، ظرافت‌های خاصی دارد. به عنوان مثال اگر دیوار آشپزخانه شما پوشیده از رنگ سفید است و بخواهید کابینت سفید طلایی کار کنید، احتمالاً ترکیب خوبی خواهد شد.

 

کابینت ام دی اف زیبا

کابینت ام دی اف زیبا پیروزی تهران

انواع کابینت ام دی اف

کابینت با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف آشپزخانه با روکش‌‌هایی از جنس ملامینه را اچ پی ال می نامند. روکش ملامینه با استفاده از چسب قوی بر روی ام دی اف، لمینیت می‌شود. این جنس روکش برای کابینت ام دی اف بسیار محکم است به طوری که از این ورق، در نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می‌شود.

مزایا و معایب کابینت ملامینه:

  • مزایا: قیمت مناسب، دوام و طول عمر بالا و کیفیت آن مطلوب است و در انواع رنگ و طرح تولید می‌شود. تمیز کردن این نوع کابینت ام دی اف بسیار راحت است.
  • معایب: از معایب کابینت ام دی اف ملامینه می‌توان به مقاومت پایین آن در مقابل رطوبت اشاره کرد. همچنین این نوع کابینت نسبت به حرارت مقاومت کمی دارد.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف طرح چوب

کابینت ام دی اف با روکش چوبی

کابینت‌ چوبی از جمله زیباترین و گران‌قیمت‌ترین نوع کابینت‌ها محسوب می‌شود. با هدف کاهش قیمت و ارائه زیبایی خیره کننده‌ی کابینت‌های چوبی از کابینت‌های ام دی اف با روکش چوب استفاده می‌شود که در تولید آن از انواع چوب گردو، بلوط و ملچ استفاده می‌شود.

مزایا و معایب کابینت ام‌ دی‌ اف با روکش چوبی:

  • مزایا: بسیار زیباست و ارزان قیمت‌تر از کابینت تمام چوب است. طول عمر و استحکام خوبی دارد. در مقابل رطوبت نیز از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • معایب: معایب چشمگیری ندارد و صرفاً به علت محدودیت انواع طرح چوب، تنوع رنگ‌بندی آن کم است.

کابینت های‌گلاس

کابینت ها‌ی‌گلاس از جمله کابینت‌های جدید است که بسیار شیک و مدرن می‌باشد. جنس روکش این کابینت از پلکسی‌گلاس است و ظاهری شفاف و براق دارد.

مزایا و معایب کابینت هایگلاس:

  • مزایا: از مزیت‌های خاص کابینت هایگلاس، تنوع رنگی بالای آن است. این کابینت به راحتی تمیز می شود، از لحاظ قیمت نیز مناسب است و از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشد.
  • معایب: از مقاومت کمی در برابر رطوبت برخوردار است. به علت شفافیتی که دارد اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند. همچنین دارای لبه‌هایی تیز است.

کابینت ام‌ دی‌ اف با روکشUV

کابینت ام دی اف با روکش یو وی از انواع کابینت پرطرفدار در میان خریداران محسوب می‌شود. این نوع کابینت با یک لایه روکش یو وی محافظت می‌شود، بسیار براق و زیبا می‌باشد و مقاومت بالایی نیز نسبت به تغییر رنگ دارد.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف با روکشUV:

  • مزایا: کابینت ام دی اف با روکش UV طول عمر بالایی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است. رنگ آن ثابت و بدون تغییر است و در انواع رنگ‌بندی موجود است.
  • معایب: از جمله کابینت‌هایی است که معایب خاصی در آن مشاهده نمی‌شود. صرفاً به علت کیفیت بالای جنس روکش نسبت به سایر انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف، قیمت بالاتر و گران‌تری دارد.

کابینت ام دی اف مات

کابینت ام‌دی‌اف مات در سال‌های اخیر از محبوبیت چشم‌گیری برخوردار بوده است. دلیل محبوبیت کابینت ام‌ دی‌ اف مات سهولت در تمیز کردن آن است. البته با به وجود آمدن روکش ضد لک برای کابینت ام دی اف مات دیگر نیازی به تمیز کردن آن نیست. همچنین این کابینت مقاومت بالاتری در برابر خراشیدگی به نسبت کابینت‌های براق دارند.

انواع کابینت ام دی اف براق

  1. نوع اول از جنس ام دی اف معمولی که درخشش نسبتاً خوبی دارد و مقداری براق‌تر است.
  2. نوع دوم که این روزها بیشتر به دنبال آن هستند، درخشندگی خیلی زیادتری دارد و به عنوان کابینت های‌گلاس شناخته می‌شود.

هایگلاس یک نوع متریال زیبا و جذاب به شمار می‌رود که گاهی در صحبت‌های عامیانه به آن ام دی اف براق هم می‌گویند. البته این نام‌گذاری عامیانه چندان اشتباه نیست چون در حقیقت ورق های‌گلاس یک نوع ورق ام دی اف محسوب می‌شود که روکش آن درخشنده‌تر است.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف رنگ چوب روشن

چند نکته اساسی در انتخاب کابینت ام دی اف

در این قسمت قصد داریم به چند نکته اساسی و یا راهنمایی برای انتخاب و خرید کابینت برای آشپزخانه شما مشتریان گرامی اشاره کنیم.

  • برای آشپزخانه‌های با متراژ پایین، از کابینت ام دی اف براق یا همان هایگلاس با رنگ‌های روشن استفاده نمایید.
  • در آشپزخانه‌هایی که تهویه مطبوع ندارند ترجیحاً از کابینت‌های براق با رنگ روشن استفاده شود.
  • در آشپزخانه‌هایی که نور طبیعی در آن کم است هیچگاه از کابینت‌های تیره استفاده نکنید.
  • در خانه‌هایی که آشپرخانه آن بزرگ است، استفاده از کابینت مات با صفحه‌ی براق منطقی‌تر است.
  • اگر به تمیزی بیش از اندازه اهمیت می‌دهید، طرح یا رنگی را انتخاب کنید که سهولت پاکیزگی آن بالاتر باشد.

 

کابینت mdf سفید

کابینت mdf سفید

تولید انواع کابینت mdf

تیم آی‌لکس چوب با نام تجاری “ilexchoob” از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تولید انواع کابینت mdf آغاز کرد. آی‌لکس چوب با تولید انواع کابینت ام دی اف با روکش طبیعی و رنگ پوششی با بهترین کیفیت و در طرح‌های مدرن و کلاسیک تولید نمود. این تیم حرفه‌ای با به کارگیری دستگاه‌های مدرن و نیروهای متخصص، محصولات برند آی‌لکس را به بازار کابینت عرضه کرد.

آی‌لکس چوب، کیفیت در تولید و همچنین تنوع در طراحی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. به همین دلیل از نظر کیفیت و طراحی، در سطح نمونه‌های خارجی می باشد و بسیار مورد استقبال خریداران کابینت mdf قرار گرفته است.

این مجموعه به صورت تخصصی در حال تولید، فروش و اجرای انواع محصولات ساخته شده از mdf، چوب با روکش‌pvc ، روکش طبیعی و رنگ‌های پوششی می‌باشد. کلیه محصولات مذکور با جدیدترین متد و پیشرفته‌‌ترین ابزار و ماشین آلات ساخته شده است. آی‌لکس چوب در حال حاضر به عنوان بهترین‌ برند کابینت در بازار تولید کابینت شناخته می‌شود و تاکنون موفق به کسب رضایت‌مندی مشتریان خود در سراسر کشور شده است.

 

کابینت آشپزخانه انزو

طراحی اولیه این کابینت توسط شرکت ایتالیایی Zentique انجام شد؛ کابینت‌‌هایی با طرح متفاوت و خاص که توجه تمام جهان را به خود جلب کرد. کابینت آشپزخانه انزو در دسته‌بندی با سبک کلاسیک قرار دارد و تلفیقی از کابینت هایگلاس و کابینت pvc هستند. کابینت انزو در بازار به عنوان کابینت لاکچری‌ آشپزخانه شناخته می‌شود.

خرید کابینت کابینت mdf

برای خرید کابینت از آی‌لکس چوب، می توانید نمونه محصولات را در سایت ilexchoob.com مشاهده کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت و اقدام به خرید نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری، کابینت دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 

انتخاب رنگ کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف سفید و مشکی

 

راه های ارتباطی

اینستاگرام ویژه همکاران:   
اینستاگرام ویژه مشتریان:   

واتساپ:     

شماره ثابت :
۰۲۱۳۳۲۸۲۵۹۱-۵
۰۹۱۲۵۰۳۶۳۱۴ – ۰۹۱۲۵۸۶۴۶۳۴

آدرس دفتر مرکزی :  خیابان پیروزی روبروی بلوار ابوذر پ۷

آدرس : شهرک صنعتی خاوران سایت درودگران، تهران – جاده امام رضا – پلاک ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ ، بلوط ۱۰

 

    Cart