کابینت رنگ

کابینت ام دی اف دو رنگ

گروه تولیدی آی لکس چوب آماده ارائه خدمات  کابینت رنگ  از ایده تا اجرا همراه شما میباشد.شاید این سوال براتون پیش بیاد که خدمات کابینت رنگ یعنی چه ؟خدمات رنگ درب کابینت یعنی اینکه اگر شما بعد مدتی از رنگ درب کابینت خود خسته شدید و یا تغییر دکوراسیون دادید، شرکت آیلکس چوب در کنار شماست تا این تغییرات را به بهترین نحو و با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. حتی شما میتوانید به کمک طراحان این شرکت قبل از انجام کار طرح سه بعدی آماده شده را ببینید اگر پسندیدید ، در مرحله بعد کار تغییر رنگ درب کابینت را آغاز کنید .

مراحل تغییر رنگ  درب  کابینت

حال اگر بخواهید در منزل خودتان رنگ درب کابینت را تغییر دهید  ما برای شما پیشنهاداتی داریم . شما  می توانید در چند مرحله و با چند روش ساده رنگ درب کابینت ام دی اف را برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه انجام دهید. یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان جهت انجام پروژه را بدست آورید.

 

 

مرحله اول

باید در ابتدای کار کاملا سطح کابینت را با تری سدیم فسفات پاکسازی کنید. با اینکار تمامی کثیفی و دوده ها به شکل کامل از سطح و روکش کابینت پاک می شوند.

این ماده سطح پوشش کابینت ام دی اف را مات و تیره می کند که به این شکل سطوح کابینت برای رنگ کردن مناسب تر می شوند.

می توانید تری سدیم فسفات را از لوازم رنگ فروشی تهیه کنید.

مرحله دوم رنگ کردن کابینت mdf

تمامی قفسه های داخلی کابینت ها و لوازم تزئیناتی که در ویترین یا دکور قرار دادید را از آشپزخانه خارج کنید. می توانید یک برچسب روی قفسه ها یا ظروف قرار دهید تا بعدا به راحتی بتوانید همه آن ها را در سر جای خودشان قرار دهید.

پس از “رنگ کردن درب و روکش کابینت” باید منتظر خشک شدن باشید. پس از آن می توانید مجددا کابینت ها را بچینید.

مرحله سوم رنگ آمیزی کابینت

به وسیله کاغذ سمباده تمامی سطوح درب و روکش کابینت را برای صاف شدن سمباده بکشید. برای اینکه بتوانید پرایمر یا همان رنگ اولیه را روی کابینت استفاده کنید باید سطوح کابینت را کاملا سمباده کشی کنید.

پوشش ترموفویل سطح و درب کابینت را از بین نبرید. می توانید گرد و خاک و کثیفی های باقی مانده را با دستمال مرطوب تمیز کنید.

مرحله چهارم تغییر

برای نرم و لطیف شدن سطح کابینت حال باید از پرایمر استفاده کنید. به وسیله یک قلم تمیز، تمامی سطوح، گوشه درب ها و قسمت هایی که قابلیت دسترسی سختری دارند را پرایمر بزنید. می توانید از رول رنگ برای درب ها و رویه کابینت که سطح صافی دارند استفاده کنید.

پس از این مرحله و لکه گیری نقاط غیر قابل دسترس می توانید با یک قلم بزرگ تمامی بخش ها مثل درب کابینت، قاب و ویترین را به شکل یک دست پرایمر بزنید.

یک غلتک رنگ صاف گزینه خوبی است زیرا می توان توسط آن را رنگ و پرایمر را به شکل لایه های نازک روی سطوح و درب کابینت زد.

باید منتظر بمانید تا تمامی قسمت ها کاملا خشک شوند تا بتوانید نتیجه خوبی از رنگ کردن درب و روکش کابینت داشته باشید.

مرحله پنجم رنگ کردن درب و روکش کابینت

حال می توانید برای رنگ کردن درب و روکش کابینت کار را با رنگ لاتکس یا آکریلیک شروع کنید. در تمامی روش های تغییر رنگ، حتما باید در ابتدا از پرایمر استفاده کنید.

باید رنگ آمیزی سطوح کابینت را دو تا سه مرحله تکرار کنید. فقط توجه کنید که قبل از شروع رنگ زدن لایه دوم و سوم حتما از خشک شدن رنگ رویه کابینت مطمئن شوید.

مرحله ششم رنگ آمیزی کابینت

در مرحله آخر و پس از به پایان رساندن رنگ کردن درب و روکش کابینت باید برای افزایش مقاومت و کارآیی از تاپکات پلی اورتان استفاده کنید.

زمانی که از تاپکات روی سطوح استفاده می کنید، حباب هایی روی درب و رویه کابینت شکل می گیرند. پس از خشک شدن لایه آخر این حباب ها نیز از بین می روند و هیچ مشکلی نخواهید داشت. می توانید یک تا دو بار از تاپکات در رویه و سطوح کابینت استفاده کنید.

همه این اقدامات می تواند کابینت های قدیمی را مجددا برای استفاده تمیز و مرتب کند. اما در صورتی که قصد تغییر یا بازسازی دکوراسیون آشپزخانه را دارید طراحی کابینت و همکاری با کارشناسان آی لکس چوب در این زمینه بهترین گزینه است.

تکنولوژی رنگ پلی اورتان در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تغییرات خیلی زیادی برای پیاده سازی کابینت ها در هر رنگی به شکل مات یا براق را فراهم کرده است. می توانید برای طراحی کابینت با رنگ پلی اورتان یا هر سبک دیگری و ارائه تمامی خدمات طراحی دکوراسیون منزل با کارشناسان آی  لکس چوب در ارتباط باشید.

 

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

شما  می توانید با چند روش ساده دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر  دهید. برا تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان جهت انجام پروژه را بدست آورید.

آی‌لکس چوب

یکی از افتخارات “آی‌لکس چوب” ارائه مشاوره رایگان به مشتری‌هاست! شما میتونید، به صورت رایگان از کارشناسان همیشه پاسخگوی ما برای انتخاب کابینت‌هاتون، راهنمایی بخواید!

ام دی اف|mdf از تکه های چوب ساخته میشود که در ابتدا کار با یکدیگر ترکیب می شوند و به شکل ورقه های ام در اف|mdf قالب گیری می شود .از این ورقه های ام دی اف|mdf برای طراحی و ساخت کابینت مبلمان و سایر لوازم استفاده میشود.

 

 

کابینت رنگ

کابینت رنگ

 

آدرس :

تهران-جاده امام رضا-شهرک صنعتی خاوران-سایت دودگران-بلوط ۱۰-پلاک ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷

تلفن: ۸-۰۲۱۳۳۲۸۲۵۹۱

موبایل: ۰۹۱۲۳۸۹۰۷۷۸-۰۹۱۲۵۰۳۶۳۱۴

پشتیبانی: ۰۲۱۳۳۲۸۲۶۰۰

 

 

 

    Cart